-
De buitenruimte
We gaan de buitenruimte voor een deel vergroenen en er komt o.a. een heerlijke grote zandbak en een “tribune”. De aanleg zal in de zomervakantie plaatsvinden. De aanplant volgt in de herfst.
-
De inrichting
De inrichting van De Bonte Boomhut is uitgewerkt en gepland in de laatste weken van de zomervakantie. ‘De Beleving’ heeft met ons meegedacht en een mooi plan gemaakt waarbij we een fijne rustige sfeer creëren en zoveel mogelijk meubilair gaan hergebruiken.
-
Logo, huisstijl en website
Misschien is het je al opgevallen. We hebben een mooi nieuw logo wat beter werkt in diverse online uitingen. In het nieuwe logo komen verschillende onderdelen terug die wij belangrijk vinden. Op de Over ons pagina lees je welke onderdelen waarvoor staan. De kleuren Groen: de kleur van duurzaamheid, maar ook van een nieuw begin,…
-
Het team
We zijn heel blij om te kunnen mededelen dat het team voor de start van De Bonte Boomhut compleet is en enorm veel zin hebben om samen verder te bouwen aan onze mooie Bonte Boomhut. In de komende weken stellen de teamleden zich voor op onze sociale media.
-
In de Gelderlander: informatieavond
-
De Bonte Boomhut in de wegwijs